Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 20. februar 2012

Mummikrusene fra Arabia Finland


Hver gang jeg går forbi glassmagasinet har jeg sett lengtende på disse koppene,
og jeg syns de er så søte.... jeg ønsker meg en hel haug av dem
Jeg har ikke samlet på noe spesielt siden jeg samlet på servietter som lite barn, ...jeg startet på greengate koppene men så har det egentlig ikke blitt fler en ..to... men DISSE vil jeg ha!! alle sammen!!!
Første gang jeg så dem og virkelig la merke til dem var da jeg leste bloggen til
Etter dette har jeg gått å tittet på dem jevnt og trutt og nå har jeg vært å kjøpt meg den aller første!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider