Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 21. november 2011

Det finnes langbord...


(Bildekavalkaden er lånt fra goggle)
Det finnes så mange fine langbord, i alle former og farger, og jeg har ønsket meg dette lenge. I fjor på denne tiden skrev jeg disse innleggene  http://barebeasunivers.blogspot.com/2010_11_01_archive.html og den 13.november skriver jeg om at jeg ønsker meg langbord på kjøkkenet med masse gamle forskjellige stoler til, og dette året har det kommet på plass,...jeg har vurdert lenge og kommet frem til følgende: jeg trenger langbord og har lyst til å ofre litt plass av stuen for å få det til - og her sitter jeg å blogger på mitt nye bord, vi er til daglig seks til middag og på helger er vi alltid fler og jeg ser at de bordene vi har hatt har vært for små og nå begynte de å falle fra hverandre, så valget falt på to nye spisebord som jeg laget langbord av.


drømmen var vel å finne et gammel bord som var langt nok til mitt formål, men å finne dette til en slunken lommebok er ikke enkelt, så derfor ble det nye bord på meg, så får vi se hvordan det funker og om det kan byttes ut på noen måte hvis det blir et permanent inventar.

Nå er morgenstunden så mørk at jeg får ikke tatt bilder av bordene å lagt dem ut i dag, men det kommer, det kommer....

1 kommentar:

  1. Det var flotte bord du har bilde av her Jeg ble nesten litt syk hi hi av og se på dem. Hadde de snakket hadde vi fått høre mye rart. Tante.

    SvarSlett

Sider