Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 11. april 2011

Nye møbler

 En høstdag i fjor tvang jeg min kjære til å bli med til oslo for å hente en gruppe jeg hadde funnet på Finn. I stillhet kjørte vi innover og tausheten ble ikke brutt før han ble blidgjort med en pølse og sjokolade i Nittedal på tur hjem. Da gryntet han litt og lurte på hva i alle dager jeg skulle med alle disse møblene. Jeg trakk dem om og har brukt dem i stua gjennom vinteren. Så, bestemte jeg meg å selge møblene og fikk ganske god fortjeneste på dem, da sa faktisk min kjære at det var kanskje ikke så dumt gjort alikevel..


Da jeg igjen fant møbler på finn som tilfredsstillte min nysgjerrighet i helgen var min kjære kanskje den som var mest ivrig:) Han stillte gledelig med henger, muskler og en porsjon tålmodighet og så bar det avgårde på nytt. Vi fikk hentet hjem en stor 30-talls sofa med tilhørende bord og sju stoler... Nå har jeg bestillt stoff og skal trekke dem i grov lin. Jeg gleder meg til å se hvordan det ferdige resultatet blir. Jeg har tenkt litt på om jeg skulle malt dem hvite? men jeg tror faktisk de blir finest sånn de er, bare med nye trekk.





Bloggtørka har kommet og gått men "no livnar det i lundar"

1 kommentar:

  1. Dette var da så koselig. Jeg syntes den krakken var kjempe fin også bordet nei foresten alt sammen.Hadde hvert fint om du hadde plasert detta vet du. Sender en påskehilsen til dere alle vi ses.

    SvarSlett

Sider