Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 18. september 2011


Stemningsfyllt øyeblikk da veslejenta blir konfirmert!! Dagen gikk strålende, vi hadde et fint selskap og jenta hadde stjerner i øynene da kvelden kom og hun skulle telle penger og gaver. Virkelig en flott dag med masse gjester og masse god mat... Bildene ble det værre med. Mamma var rundt overalt denne dagen og snakket med gjestene, ryddet bord og ordnet det meste og sendte Lillebror ut med kameraet og sa: " Bare ta noen bilder her og der, av gjestene, maten og alt annet:)" og han knipset i vei,... jeg tenkte at kanskje ett av dem skulle bli sånn noenlunde bra og at jeg kunne vise dere litt av den deilige maten, kaken med flott bilde på eller kanskje et bilde av at noen koser seg,..

En lampe av det sjeldne slaget? eller hva Lillebror?
 Bakken utenfor lokalet!!

..og et barn i full rulle...

Så hvis noen av min kjære familie tok noen bilder så er jeg glad om noen kan sende meg ... og neste runde tror jeg at jeg skal passe på å ta bilder selv,,hehe... men han har fanget mange blide fjes da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider