Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 4. august 2011

Sommeren oppsummert i bilder, del 2

Det er ikke ofte jeg og "gubben" blir avbildet sammen men nå i ferien har vi faktisk blitt fanget på et par bilder som er verdt å ta vare på... tror ikke vi har ETT bilde av oss sammen faktisk så det var jo på tide. Her er ett fra dyreparken hvor vi gikk og suset hele dagen med store og små barn og ett annet hvor vi er i vårt rette element, nemlig når vi gomser og spiser på is.. storkoser oss!!! haha...


De store barna våre er det ikke lenger lett å forevige men tre av dem var med i dyreparken og koste seg, og et lite glimt av dem fikk jeg jo..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider