Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 4. november 2012

Lyse Gardiner i høstmørket

 
Sånn ble gardinene hjemme hos meg, jeg er litt skuffet over hvordan de henger fordi de blir så lette at kantene vil ikke henge pent, men det ble veldig lyst med disse gardinene. En liten ekstra puff i mørketiden. Jeg er spent på om de glatter seg litt ut eller om jeg må prøve å gjøre litt med dem. 
Jeg fikk vertfall pusset over vinduene på innsiden og tørket i vinduskarmene mine og det trengtes:)
 
 Skjenken under fant jeg på et atelier i Oslo og den venter på å få litt lys farge på seg.
 

3 kommentarer:

  1. Gardinene ser ordentlig fine ut, passer godt til vinduene. Skjenken blir nok enda finere med litt maling. :) Tusen takk for hilsen hos meg! Flott at du likte det.

    SvarSlett
  2. Hallo:)
    Takk for koselig hilsen:)) Setter jeg umåtelig stor pris på:)!!
    Gardinene ble jo kjempe fine!! De henger seg vel til tenker jeg! Synes iallefall selv at man kan stryke å stryke til man blir rød i ansiktet på enkelte stoffer uten at det blir bedre! Gleder meg til å se mer høst/ vinter "pussel":)) Nå skal jeg snart innta en vannrett stilling på sofaen etter en slitsom dag på jobb!!
    Ha en fin fin kveld!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  3. Hei sååååååå koselig det ble hos deg Håper det blir tid til en kaffe en dag så fint du har det nå.Klem fra tante

    SvarSlett

Sider