Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 4. september 2011



I dag har vi konfirmasjon og vi gleder oss!! vi pyntet bord til langt på kveld i går, kjørte mat, rullet sanger, ordnet med lys og blomster. Maten ser bra ut, vi ser ut til å være i rute, lokalet ble koselig, selv om jeg selvfølgelig skulle likt å malt alle veggene før vi skulle i ilden, men herregud da, hehe,...det får man jo ikke gjort!!! men vi syns det ble veldig koselig i går kveld før vi gikk hjem. Jan var med å kjørte mat og Mamma holdt på som en tørk med å ordne blomster og bord og jeg hadde helt ærlig talt ikke kommet i mål uten dem, så tusen takk!! nå gjenstår dagen og jeg håper det går bra med konfirmanten, i dag blir hun voksen og det blir en spennende dag håper vi,..
 

1 kommentar:

  1. Hei flott dekket bord som vi koste oss og spiste deilig mat med kaffe og nydelige kaker av alle slag. Flott selskap for nydelig jente.og høstbilde det er jo bare herlig.TAAAAANTE

    SvarSlett

Sider