Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 8. oktober 2010

Inspirasjon!!

GOD HELG

Først en stor høstklem til alle interiørbloggerne jeg finner her inne,..jeg finner så mange hærlige innslag og masse god inspirasjon fra dere og hodet mitt renner over etter en time her.. Det er sånn det skal være!! Jeg er helt fersk i bloggerverden og prøver meg litt frem.. -veldig koselig om dere hilser på om dere tar en tur innom meg..

Mose, kongler og  andre småting er sanket inn for å lage høststemning på trappa, og kanskje noe koselig til jul..

Kan snart bare begynne å pakke julegavene.. *gleder meg*


Dette bordet har jeg nettopp malt hvitt og jeg ble veldig fornøyd.. lenger ned i bloggen ser dere samme bordet i rødt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider